Ob obisku spletnih strani se lahko na vaš računalnik (telefon, tablico,...) shranijo določene informacije - večinoma v obliki piškotkov. Te informacije so lahko tudi o vas, vaših priljubljenih aktivnostih na spletni strani, vrsti brskalnika in podobno. Piškotki skrbijo tudi za to, da spletna stran deluje tako kot je bilo pričakovano oz. predvideno. Piškotke lahko delno ali v celoti odobrite, vendar pa v primeru zavrnitve, nekateri deli spletne strani in nekatere funkcije za vas mogoče ne bodo dostopne več.
Dne 26.1.2023 je začel veljati novi Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2). Pomembno je, da ga beremo skupaj s Splošno uredbo (GDPR), ki je okvir, ki postavlja enotna pravila za varstvo osebnih podatkov. To pomeni, da posamezna država ne more in ne sme spreminjati določb Uredbe, a imajo države članice v določenem segmentu možnost, da posamezna vprašanja področja varstva osebnih podatkov uredijo posebej. Oba predpisa torej beremo skupaj.
ZVOP-2 posebej ureja določena vsebinska področja (uporaba zdravstvenih, biometričnih, genskih podatkov), postopek izrekanja sankcij in pravna sredstva v postopku, razmerje do drugih področij in pravic, dodatne pogoje za pooblaščene osebe za varstvo podatkov, urejanje videonadzora, sledljivost in druga področja. Nov zakon prinaša precej novosti, ki jih je v izogib težavam dobro poznati in jim ustrezno prilagoditi svoje poslovanje. ZVOP-2 deli pravne podlage na javni in zasebni sektor, tako, da so ponekod določbe popolnoma ločene, druge pokrivajo oba sektorja. Za razumevanje vsebine zakona je pomemben 5. člen, ki določa vsebino izrazov, ki jih zakon uporablja in je torej ključen za pravilno razumevanje.
V nadaljevanju na kratko o najpomembnejših novostih ZVOP-2 in sicer z navedbo členov zakona in Splošne uredbe ter s kratkimi pojasnili o vsebini. Z uveljavitvijo ZVOP-2 je prenehal veljati ZVOP-1. ZVOP-2 je v prehodnih določbah določil različne roke za prilagoditev novosti, ki jih ZVOP-2 določa (na primer: prekrškovni postopki, ki so se začeli pred veljavnostjo ZVOP-2 se končajo po pravilih ZVOP-1, razen, če je novi zakon milejši, prenehal je delovati Register osebnih podatkov pri Informacijskem pooblaščencu (IP), vodenje dnevnikov obdelav se uskladi z 22. členom ZVOP-2 v dveh letih, če se podatki o pooblaščenih osebah niso spremenili, jih IP ni potrebno ponovno posredovati). Zakon velja za upravljavce, obdelovalce, uporabnike in druge subjekte, ki obdelujejo osebne podatke, ne glede na to, da obdelava ne poteka na ozemlju Republike Slovenije.
Privolitev (6., 8. člen ZVOP-2; 7., 8., 9. člen Splošne Uredbe): Posameznik svobodno odloča komu in pod kašnimi pogoji dovoljuje obdelavo svojih osebnih podatkov. Splošna uredba definira privolitev v 4. členu in da je privolitev veljavna mora izpolnjevati sledeče pogoje: biti mora prostovoljna (posameznik ima možnost izbire in nadzor nad svojimi osebnimi podatki), nedvoumna (pritrditev je dana z pisno ali ustno izjavo ali pa je izkazana z aktivnostjo), informirana (posameznik razume v kaj privoli) in specifična (za konkretno opredeljen namen). Zato v naprej, na splošno dane privolitve tem standardom ne ustrezajo. ZVOPP-2 ureja privolitev v javnem sektorju in privolitev otroka v storitve informacijske družbe, kot osebe, ki potrebuje posebno zaščito (8. člen ZVOP-2). Posebno varstvo osebnih podatkov se določa tudi za umrle osebe, ki svojih pravic ne morejo ščitit same (9. člen ZVOP-2). Posameznik lahko svojo privolitev kadarkoli prekliče.
Obveščanje posameznikov o obdelavi osebnih podatkov (17., 30. – 34., 75. člen ZVOP-2 in 5(1)(a), 12. – 14. člen Splošne uredbe): Pri obdelavi osebnih podatkov so temeljna načela zakonitost, poštenost in preglednost. Od upravljavca se zahteva, da posamezniku, katerega osebne podatke obdeluje zagotovi jasne informacije glede načina in obsega obdelave, kaj so tveganja in ukrepe, ki jih je sprejel, da te podatke lahko ustrezno zaščiti. Informacije, ki jih mora dati upravljavec se razlikujejo glede na to ali so bili podatki pridobljeni neposredno od posameznika ali iz drugih virov.
Videonadzor (76. – 80. člen ZVOP-2): Upravljavec mora o opravljanju videonadzora objaviti obvestilo, ki mora biti postavljeno tako, da je v naprej vidno, kar pomeni, da se posameznik lahko predhodno odloči in se izogne območju, kjer je vzpostavljen videonadzor. Informacije, ki jih mora obvestilo vsebovati so določene v 13. členu Splošne uredbe in 76. členu ZVOP-2. Te informacije so lahko objavljene tudi na spletnih straneh. Videonadzor, ki se opravlja pri vstopu v poslovne prostore mora biti urejen posebej, kar pomeni, da morajo biti vsi zaposleni, o njem pisno obveščeni v naprej. Vpogled v posnetke ali njihovo posredovanje je dopustno samo iz razlogov in za namen, ki je zakonito obstajal in bil naveden na obvestilu o izvajanju videonadzora. Videonadzor v določenih prostorih ni dopusten (dvigala, sanitarije,..). Obdelava videoposnetkov mora biti sledljiva, kar pomeni, da mora upravljavec sistema zagotoviti možnost ugotavljanja, komu je posnetke posredoval, zakaj, kaj je bila podlaga itd. Pri nadzoru cest se lahko izvaja videonadzor le v naprej določenih cestnih odsekih. Videonadzor na javnih površinah je dovoljen tudi za namene varovanja varovanih oseb ter posebnih objektov in okolišev objektov oziroma varovanja drugih prostorov, zgradb ali območij, ki jih je treba varovati na podlagi zakona, in sicer samo v obsegu in trajanju, potrebnem za doseganje namena. Vpogled, uporaba ali posredovanje posnetkov so dopustni le za te namene.
Biometrija (81. – 84. člen ZVOP-2): Obdelava teh podatkov je strogo omejena, saj se lahko izvaja le če je nujna za opravljanje dejavnosti, varnost ljudi, premoženja, varovanja tajnih podatkov ali poslovnih skrivnosti. Določbe so ločene na javni in zasebni sektor. Obdelava teh podatkov v nasprotju z določbami ZVOP-2 je prepovedana.
Varnost osebnih podatkov (22., 23. člen ZVOP-2): Tretje poglavje ZVOP-2 ureja varnost osebnih podatkov in ukrepe za njihovo zagotavljanje. Gre za skupek ravnanj, ki s pomočjo tehničnih in organizacijskih postopkov in ukrepov preprečijo, da bi osebni podatki prišli v roke nepooblaščenim osebam, se nepooblaščeno uporabljali, brisali, spreminjali ali izgubili. Splošna uredba ureja varnost osebnih podatkov, ZVOP-2 pa vsebuje dodatne zahteve, ki jih morajo zavezanci upoštevati poleg tistih, ki so določene v Splošni uredbi. Novost je vodenje dnevnika obdelave (22. člen). Zakon določa kdo in za katera dejanja ga vodi, kaj mora vsebovati, nameni za katere se uporablja in rok hrambe. Dnevnik obdelave se hrani dve leti od zaključka koledarskega leta, v katerem so bila zabeležena dejanja obdelave, če drug zakon ne določa drugače. Dnevnik obdelave je pisni dokument, v večini primerov avtomatiziran.
Postopanje v primeru kršitve varnosti osebnih podatkov (23. člen ZVOP-2 in 33. in 34. člen Splošne uredbe): Pomembno je, da je v primeru varnostnega incidenta (ko bi kršitve pomenile ogrožanje pravic in svoboščin posameznika) vzpostavljen sistem za zaznavanje in sporočanje kršitev. Upravljavec mora o kršitvi obvestiti IP takoj, najkasneje v roku 72 ur po zaznani kršitvi.
Ocena učinkovitosti v zvezi z varstvom osebnih podatkov (22., 24., 69., 80. člen ZVOP-2 in 35., 36. člen Splošne uredbe): Predstavlja jo način, kako doseči zmanjševanje tveganj pri ravnanju z osebnimi podatki, analizo tveganj in določanje, kaj bi lahko pomenilo tveganje. Vsebino določa Splošna uredba, dodatno pa ZVOP-2.
Pooblaščena oseba za varstvo osebnih podatkov (44. – 50 člen ZVOP-2 in 37. – 39. člen Splošne uredbe): Ta oseba naj bi izvajala svetovalne in nadzorne naloge na področju varstva osebnih podatkov, gre za osebo, ki je neodvisna, ki ima vse potrebne informacije v zadevah, ki se tičejo področja varstva osebnih podatkov, ima podporo vodstva, je ustrezno strokovno izobražena. Kdo mora imenovati pooblaščeno osebo določa Splošna uredba v 37. členu, 45. člen ZVOP-2 pa ta nabor razširja na upravljavce in obdelovalce iz 1. do 4. točke prvega odstavka 23. člena ZVOP-2. Drugi upravljavci ali obdelovalci lahko prostovoljno določijo pooblaščeno osebo, saj si s tem precej olajšajo delo povezano z varstvom osebnih podatkov. Naloge takega pooblaščenca so predvsem svetovalne in nadzorne narave, zato so njegove kvalifikacije izjemno pomembne. Zahteva se, da upravljavec oziroma obdelovalec na spletni strani objavi kontaktne podatke pooblaščene osebe in te podatke posreduje nadzornim organom. Ni nujno, da je pooblaščena oseba zunanji izvajalec, lahko je tudi zaposlena oseba, pri čemer je pomembno, da ne gre za nasprotje interesov.
Evidenca dejavnosti obdelave (45., 67., 119., 126. člen ZVOP-2 in 30. člen Splošne uredbe): Med obdelavo sodi vsaka obdelava osebnih podatkov, ki se izvaja – posredovanje, hramba, izbris itd. Evidenco je treba voditi tako, da se le ta lahko vsak čas posreduje IP v pregled, torej mora biti v pisni obliki (tudi elektronsko). Evidenco je treba sprotno ažurirati. Splošna uredba določa, kdo mora evidentirati, kaj mora evidentirati in kako se evidentiranje izvaja. ZVOP-2 določa rok v katerem je potrebno vpisati podatek o imenovani pooblaščeni osebi za varstvo osebnih podatkov v 8 dneh od njene določitve.
Pravice posameznikov in postopki, ki jih vodi IP: Posameznik, ki meni, da se njegovi osebni podatki obdelujejo nezakonito lahko zahteva, da se seznani z lastnimi osebnimi podatki, lahko zahteva njihovo popravo, omejitev obdelave oziroma izbris nezakonito obdelanih podatkov. Uredba daje pravico do ugovora obdelavi. Posameznik, ki meni, da se njegovi podatki nezakonito obdelujejo lahko poda prijavo IP (pristojnosti IP določa Zakon o informacijskem pooblaščencu). IP izvršuje svoja pooblastila v postopku, ki se vodi na zahtevo prijavitelja in postopek, ki ga vodi, kot inšpekcijski postopek. Inšpekcijski postopek se vodi v javnem interesu in v skladu z Zakonom o inšpekcijskem nadzoru.
Za vse, ki potrebujete več informacij in obrazce, ki se v postopku uporabljajo pa so v pomoč obsežna navodila in pojasnila na spletni strani Informacijskega pooblaščenca in na spletni strani pojasnil k predlogu ZVOP-2, na spodnji povezavi:
https://www.ip-rs.si/zakonodaja/zakon-o-varstvu-osebnih-podatkov/zvop-2#a1
Opis | Dovoli |
---|---|
GDPR |
Zakon o piškotkih je del zasebnosti, ki zahteva vašo odobritev za hrambo podatkov na vašem računalniku (telefonu, tablici,...). Zakon vam omogoča, da se samostojno odločite ali se s piškotki strinjate ali pa ne.
Ni izdelkov
Splošni pogoji spletne trgovine FOTO-SHOP.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in Zakonom o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (ZPDZC-1), Zakonu o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS).
Nahajate se v spletni trgovini FOTO-SHOP.SI, ki je v lasti in upravljanju podjetja FOTOSPECIALISTI d.o.o., Prisojna 5A, 1000 Ljubljana. Trgovina se nahaja na naslednjih domenah: www.fotoshop.si, www.foto-shop.si, www.fotospecialisti.si, www.photoshop.si in drugih z vključeno preusmeritvijo na foto-shop.si.
Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja.
S potrditvijo nakupa in sprejemanjem pogojev, izražate svoje nepreklicno strinjanje z navedenimi pogoji.
Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine podjetja Fotospecialisti d.o.o.
Minimalna vrednost nakupa
Zaradi fiksnih stroškov, nizkih marž in rentabilnosti smo primorani nastaviti pravilo za minimalni nakup. Za spletno naročilo mora biti minimalna vrednost blaga 25 EUR z DDV. Dokončanje nakupa pod to vrednostjo blaga ni možno.
Informacija o zalogi izdelkov
Vsi izdelki v akcijski ponudbi so na zalogi, kot tudi večina izdelkov, ki so v normalni ponudbi. Izdelki v akcijski ponudbi so razpoložljivi za nakup le v količini 1 kos in nakup velja le za naročilo prvega kupca.
Lahko se zgodi, da se kateri izdelek prevzame v fizični trgovini ali ga je pred vami naročil nekdo drug ali dodal v košarico, ali se sistem ni ažuriral, kar pomeni, da se stanje zalog ves čas spreminja in natančne informacije o stanju zalog v spletni trgovini ni mogoče prikazati.
O točnem dobavnem roku in aktualni informaciji o zalogi pošljite povpraševanje na: info@fotoshop.si. Ker smo pri veliki večini izdelkov vezani na dobavne roke veleprodajalcev, uvoznikov in proizvajalcev in če izdelek ni na naši zalogi, lahko pride do dajšega dobavnega roka, ki ni odvisen od nas. V tem primeru vas bomo v roku 2-3 dni od naročila o tem tudi obvestili, priporočamo pa, da se o točnem dobavnem roku prej informirate, da ne bi prišlo do neljubega čakanja. Informacija, da je izdelek na zalogi ne pomeni, da je na zalogi v neomejeni količini.
Nudimo vam možnost dostave s Pošto Slovenije, ki je varna, hitra in zanesljiva. Izdelke, ki so na zalogi, odpremimo isti ali najpozneje naslednji dan od naročila, (odvisno od časa oddaje naročila) vendar ne pozneje kot v 2 dneh od naročila. Če je naročilo oddano do 15. ure in je na zalogi, bo poslano še isti dan.
Cene v spletni trgovini so izražene v EUR z vključenim DDV. Informativni prikaz neto cene (brez DDV) je prikazan v oklepaju pod prodajno ceno z DDV. Slovenski kupec vedno plača ceno z DDV.
Veljavnost akcijske ponudbe
Roki veljavnosti akcije se med seboj lahko razlikujejo, so navedeni ob akcijski ponudbi. V kolikor rok veljavnosti akcije ni objavljen, so izdelki v akciji do odprodaje zalog.
Cene veljajo za plačila z gotovino ob osebnem prevzemu, za plačila po predračunu na TRR podjetja ali za plačila z odkupnino oziroma po povzetju.
Pri plačilu s Paypal-om se cena poviša za 4 odstotke, kot je navedeno nižje na tej strani.
Na voljo so vam naslednji načini plačila:
1. Po predračunu
Uporabniki sodobnih plačilnih poti [SKB Net, Eureka, Abanet, Klik ...] lahko uporabite ta način, predračun pa lahko poravnate tudi na banki ali pošti. Na vaš elektronski naslov vam bomo po prejemu in obdelavi naročila poslali predračun s potrebnimi podatki za plačilo. Ko plačilo prispe na naš račun, steče postopek dobave v dogovorjenem roku.
V primeru plačila po predračunu na transakcijski račun podjetja FOTOSPECIALISTI d.o.o., kupcu ni treba plačati stroškov provizije za odkupnino, ki jo na svoj račun zaračuna Pošta Slovenije. Pri nakupu nad 200 € je dostava brezplačna.
2. Po povzetju
Blago lahko plačate tudi po povzetju pri dostavi na dom ali ob prevzemu paketa na Pošti Slovenija. Stroški pošiljanja bodo obračunani ob koncu nakupa. Stroški se obračunajo po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Pri plačilu odkupnine preko UPN/UPN QR-ja, znaša provizija Pošte Slovenija za plačilo odkupnine:
Znesek vašega nakupa je naveden ob naročilu na spletni strani. Pošta vam bo zaračunala odkupnino 0,74€ in provizijo 1,05€ za vplačnino upn naloga (ki jo banka zaračuna pošti). Skupaj: 1,79€.
Pri znesku nakupa nad 98,00 do 501,00 vam bo Pošta zaračunala provizijo v znesku 1,07% od vrednosti, nad 501,00€ pa 5,3600 + 0,30% od vrednosti.
Pošta vam zaračuna te stroške na svoj račun in stroški niso vključeni v nobenem primeru, če gre za odkupnino.
Provizija je oproščena plačila DDV.
Pri nakupih do 200,00 € poštnino (5 EUR) in provizijo za odkup pošiljke Pošte Slovenija plača prejemnik pošiljke.
Pri nakupu nad 200,00 € je dostava brezplačna, kupec pa plača provizijo Pošte Slovenija za plačilo odkupnine.
Najvišja vrednost naročila za plačilo z odkupnino je 999,99 EUR.
Priporočamo plačilo preko banke (označite po predračunu in se vam navodila za plačilo prikažejo avtomatično, po zaključku naročila), tam so stroški dosti manjši!!
3. Paypal
Cena se poviša za 4%. Provizija za Paypal (znesek provizije je prikazan v skupnem znesku drugih stroškov (npr. prevoz, darilno pakiranje,...). Na računu prejmete ločeno izpisane postavke (izdelek, prevoz, Paypal ali druga provizija, storitve,...).
Pri morebitni stornaciji naročila, vračilu blaga ali odstopu od pogodbe se Paypal provizija NE vrača!
4. Z gotovino ali plačilno kartico pri osebnem prevzemu
Le na prevzemnem mestu v PE M. Sobota. Maksimalno plačilo z gotovino je 4.000 EUR (ne sprejemamo AMEX in Diners).
5. Leanpay obročno do 84 obrokov - na koncu naročila izberite plačilo z Leanpay
Hitro in enostavno obročno odplačevanje z Leanpay
Način obročnega nakupovanja, ki ne zahteva obiska banke in papirne dokumentacije. Pri nakupu v spletnem centru je odobren v trenutku.
Za nakupe do 84 obrokov velja ponudba kredita Leanpay.
Preberite več o Pogojih uporabe Leanpay.
6. Flik, Google Pay, Mbills
Pri osebnem prevzemu v PE Murska Sobota
7. Klasični oz. operativni leasing preko GRENKE Leasing - za podjetja in samostojne podjetnike
Zaprosite za predračun in posredovali vam bomo vse podatke glede odobritve.
Takšna oblika financiranja je namenjena: vsem oblikam pravnih oseb, ki z investiranjem v osnovna sredstva skrbijo za svojo konkurenčnost, bančne kredite pa uporabljajo kratkoročno za obratna sredstva.
Pri klasičnem leasingu se leasingojemalcu dajejo naslednje možnosti pred oziroma po sklenitvi pogodbe:
Prednosti poslovnega najema:
Ob sklenitvi so potrebni naslednji podatke:
_____________
Dostava pošiljk na Hrvaško
Dostavo po Hrvaški za nas opravlja Intereuropa. Vse pošiljke so zavarovane, v primeru poškodovanja pošiljke vam izdelek zamenjamo z novim ali vrnemo denar.
Čas odpreme pošiljk za Hrvaško je dan oddaje naročila + 2 dni (za otoke velja dan oddaje naročila + 3 dni). Cena dostave znaša 9,00€.
Fotospecialisti d.o.o. kupcem zagotavlja naslednje informacije:
podatke o podjetju, kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon), bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka, dostopnost artiklov (izdelki, ki so v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bili dostopni v razumljivem roku), pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave), cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka, način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen).
Kupoprodajna pogodba, nakupno naročilo - hranjenje
Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine foto-shop.si in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku. Za presojo določil kupoprodajne pogodbe se uporablja slovensko pravo. V kolikor ima kupec težave s prijavo ali na njegovo željo mu spletna trgovina posreduje kupoprodajno pogodbo na elektronski naslov.
Informacije o pritožbenem postopku in reševanju sporov
Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Trgovec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na tel. št.: 059016319. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov info@fotospecialisti.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in v nadaljnjih osmih dneh obvestil uporabnika (kupca) o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za sodno reševanje sporov med podjetjem Fotospecialisti d.o.o. in uporabnikom (kupcem) pristojno krajevno stvarno sodišče v Ljubljani oz. pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Za te Pogoje poslovanja in nakupa in za vse spore velja in se uporablja slovensko materialno in procesno pravo. Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.
V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) vas obveščamo, da trenutno ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom. V skladu s 4. odstavkom istega člena objavljamo povezavo na platformo za SRPS tukaj.
Vračilo izdelkov za fizične osebe
V primeru, da z naročenimi izdelki niste zadovoljni, lahko 14 dni po prejemu blaga pisno odstopite od pogodbe. Rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga. Izdelke nam morate vrniti v roku 14 dni po obvestilu o odstopu od pogodbe.
Seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) je napaka stvarna:
Za spletne nakupe lahko kupec, ki je potrošnik v skladu z določbami ZVPot, uveljavlja reklamacijo iz naslova stvarne napake, v roku dveh let od kar je bila stvar izročena, kar izkazuje z originalnim računom in potrdilom o dostavi blaga. Kupec lahko uveljavlja svoje pravice na sledeč način:
Kupec ki je pravilno obvestil ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati, da:
Prodajalcu (Fotospecialisti d.o.o.), morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe (klik do obrazca). Priložite tudi kopijo računa. Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Fotospecialisti d.o.o., PE MS, Staneta Rozmana 9, 9000 Murska Sobota.
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport in uporabite primerno, varno embalažo, da se izdelek ne poškoduje. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Pred vračilom nas o tem obvestite na elektronski naslov info@fotoshop.si ali pa nas pokličite na telefonsko številko 059016319, da se dogovorimo o najboljšem načinu vračila. Izdelki morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži s priročniki in vsemi garancijskimi potrdili ter z vsemi dodatki, vključenimi pri nakupu. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa. Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu ali vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo opravljeno plačilo. Denar vračamo predvidoma na transakcijski račun, če je bilo plačilo izvedeno v gotovini in je zahtevek za vračilo gotovina je potreben dogovor termina izplačila zaradi stanja blagajne. V kolikor so izdelki poškodovani, rabljeni, brez originalne embalaže ali pa je ta poškodovana, si trgovec pridržuje pravico, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino. Denar vam vrnemo najkasneje v 14 dneh od prejema vrnjenega blaga. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na dogovorjen način in/ali z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, se vrne vplačani znesek za vsa prejeta vplačila. Pridobljena nagrada v nobenem primeru ni izplačljiva v denarju ali vračljiva. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta, če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.
Možnost vračila ne velja za:
• Knjige, časopise in revije, v kolikor so izdelki odpakirani iz originalne embalaže ali je prelomljen varnostni žig.
• Potrošni material, v kolikor so izdelki odpakirani iz originalne embalaže ali je prelomljen varnostni žig.
• Blago, ki je bilo izdelano oziroma naročeno po natančnih navodilih potrošnika, ki je prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali mu je že potekel rok uporabe.
Opremo, kjer je priložena in od kupca nameščena in aktivirana licenčna programska oprema (Software) se ne more vrniti.
V primeru odstopa od pogodbe pri nakupu na daljavo, za opremo, ki ni na zalogi in je bila izrecno naročena s strani kupca in nakup potrjen s plačilom predračuna se obravnava posebej. Pri takem odstopu od nakupa ima pravico trgovec zahtevati povračilo stroškov za transportne stroške, manipulativne stroške in prevzema blaga na zalogo "restocking fee". Pavšalni stroški znašajo lahko od 3-10% od vrednosti, kar velja za primere, ko želi blago vrniti pravna oseba ali oseba, ki opravlja dejavnost.
V primeru, da zgornji pogoji niso upoštevani, bomo primorani reklamacijo blaga zavrniti.
Izdelke lahko vrnete na naš naslov osebno ali z dostavno službo. Prosimo, da se pred vračilom blaga z nami posvetujete o načinu vračila, ki je za vas najboljši.
Svetujemo vam:
če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. Seznam serviserjev najpogostejših izdelkov je naveden med temi pogoji in je naveden tudi pri artiklu, na priloženem garancijskem listu.
Serviser za Tamron in Nikon opremo je: Uroš Fabjan s.p., Dunajska 57, 1000 Ljubljana.
Serviser za Olympus in Canon je: 3A servis d.o.o.. Zaloška 161, 1000 Ljubljana
Serviser za Sony je: Tridist d.o.o.. Zaloška 161, 1000 Ljubljana
Serviser za PROFESIONALNE izdelke Sony (izdelki, ki so namenjeni le za profesionalno uporabo - poslovno dejavnost) je Sony Servis Europe in se uveljavlja preko Primesupport garancije (vedno končni uporabnik - proizvajalec), ki nudi v tem programu tudi podaljšano garancijo - kontakt: https://pro.sony/en_GB/support-content/warranty
Serviser za profesionalne izdelke Blackmagic je Blackmagic Europe Support garancije (vedno končni uporabnik - proizvajalec), ki nudi v tem programu tudi podaljšano garancijo - kontakt: https://www.blackmagicdesign.com/support/
Serviser za profesionalne izdelke Atomos je Atomos Europe, ki ureja servis direktno s končnim uporabnikom: https://support.atomos.com/hc/en-us
Serviser za Sigma/Samyang opremo je: Infocona d.o.o., Prevale 9, 1236 Trzin.
Serviser za GoPro opremo je: ITS d.o.o., Ljubljana: GLONARJEVA ULICA 1
Serviser za Panasonic opremo je: RAM2, Bratislavska 7, 1000 Ljubljana
Serviser za Zeiss, Manfrotto, Lastolite je: Cumulus d.o.o., Savska loka 21. 4000 Kranj
Serviser za DJI opremo: ITS d.o.o., Glonarjeva ulica 1, 1000 Ljubljana
Če pošiljate, blago ustrezno zavarujete v primerni embalaži za pošiljanje.
Kupci profesionalnih izdelkov se zavedajo, da nekatera navodila v slovenskem jeziku ne obstajajo, da je potrebna dodatna registracija izdelkov pri proizvajalcu in da poteka servisni support le direktno preko proizvajalca, informacije kako uveljavljati garancijo so vedno na voljo pri nas, torej nas pokličite ali pošljite elektronsko sporočilo.
Vračilo izdelkov za pravne osebe
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo blaga v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine, kot to velja za ostale potrošnike (fizične osebe).
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine FOTOSHOP so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina FOTOSHOP, v nadaljevanju fotoshop.si, je spletna trgovina, ki jo upravlja Fotospecialisti, spletna trgovina d.o.o. Ljubljana (v nadaljevanju podjetje).
CENE IZDELKOV
Naročanje v spletni trgovini foto-shop.si poteka v slovenskem jeziku, preko interneta 24 ur na dan, 7 dni v tednu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov. Vsi izdelki, navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje lastnih zalog oz. dokler je izdelek dobavljiv pri dobavitelju (uvozniku ali proizvajalcu). Cene v spletni trgovini so navedene v evrih ter že vsebujejo davek na dodano vrednost. V oklepaju pod prodajno ceno so navedene tudi informativne cene brez DDV. Kupci iz Slovenije vedno plačajo ceno z DDV. Cene veljajo ob dokončanju nakupa in po potrditvi s strani komercialista.
Možne so nenamerne kalkulativne ali sistemske napake. V primeru napake bodo kupca takoj obvestili, da je nastala napaka in omogočili stornacijo ali spremembo naročila.
Oddaja odpadne električne in elektronske opreme in baterij (OEEO) in odpadnih baterij in akumulatorjev
Ob nakupu nove električne in elektronske opreme (EEO) lahko brezplačno oddate odpadno električno in elektronsko odpremo (OEEO) na našem prevzemnem mestu. Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO), ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka dobavljeni/kupljeni, prav tako mora biti število oddanih kosov enaka številu dobavljene električne in elektronske opreme (EEO).
Odpadne baterije in akumulatorji ne spadajo med mešane komunalne odpadke. Vsebujejo težke kovine, ki zahtevajo skrbno odlaganje in predelavo.
Baterije in akumulatorji se razlikujejo v tem, da je akumulator oziroma akumulatorsko baterijo (sekundarna baterija) mogoče ponovno polniti, kar pri klasičnih baterijah (primarna baterija) ni mogoče. Sistem ravnanja z odpadnimi baterijami in akumulatorji Interseroh je v Sloveniji vzpostavil sistem: zbiranja, obdelave ter recikliranja odpadnih baterij in akumulatorjev.
Foto-shop.si je pristopil k skupnemu načrtu ravnanja z odpadnimi baterijami in na Interseroh INTERSEROH zbiranje in predelava odpadnih surovin d.o.o., Brnčičeva ulica 45, 1231 Ljubljana Črnuče prenesel izvajanje vseh obveznosti. Preverite katero prevzemno mesto Interseroh vam je najbližje in oddajte svojo odpadno opremo v eni izmed zbirnih mest (klikni za seznam).
VARNOST
Zagotavljamo vam, da bomo vaše podatke obravnavali zaupno, jih skrbno varovali in v nobenem primeru posredovali ali prodali tretji osebi (izjeme v primeru nezakonitega delovanja v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi). Pridobljene podatke bomo uporabljali izključno za nemoteno izvedbo nakupov, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter v primeru, če se boste tako odločili, za pošiljanje elektronskih novic in ponudb.
PIŠKOTKI
Spletno stran želimo vzdrževati na način, da obiskovalcem nudi enostavno uporabo in zagotavljanje želenih informacij. V ta namen uporabljamo ‘piškotke’ (angleško Cookies), majhne tekstovne datoteke, ki se ob obisku naše spletne strani shranijo na vaš računalnik. Ti piškotki ne omogočajo osebne identifikacije obiskovalcev naše spletne strani. S pomočjo piškotkov zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo in jih ne uporabljamo za potrebe oglaševanja.
V osnovi obstajajo naslednje vrste piškotkov:
1. potrebni piškotki, brez katerih spletna stran ne deluje pravilno (npr. shrani izdelke, ki ste jih dali v nakupovalno košarico)
2. piškotki, ki skrbijo za funkcionalnost spletne strani (spletna stran si zapomni, kateri jezik ste izbrali in vam ga ob ponovnem obisku ponudi sama). Seveda ta piškotek velja samo za našo spletno stran in vam ne sledi na druge spletne strani – tam si morate določeno funkcionalnost nastaviti sami
3. piškotki, ki skrbijo za različne statistične namene, npr. prikažejo nam, katere naše vsebine so največkrat obiskane, česa obiskovalci ne gledajo itd. Na ta način lahko zagotavljamo boljšo vsebino na naši spletni strani. Te informacije nam ne omogočajo vaše identifikacije in so anonimne
4. piškotki, ki skrbijo za oglaševanje tretjih oseb. Ti piškotki lahko sporočajo lastnikom, katere spletne strani obiskujete, katere oglase si ogledujete ipd. Naša spletna stran ne uporablja teh piškotkov.
Na naši spletni strani trenutno uporabljamo piškotke iz prve, druge in tretje skupine. V primeru uporabe piškotkov iz tretje in četrte skupine, si le-te lahko izklopite sami in nam onemogočite njihovo uporabo.
Če želite, lahko v brskalniku popolnoma prepoveste ali dovolite uporabo piškotkov iz naše spletne strani (mogoče boste morali postopek ponoviti ob posodobitvi, menjavi svojega brskalnika). Kako lahko to naredite v posameznih brskalnikih, lahko izveste na spodnjih povezavah:
AVTORSKE PRAVICE
Vsi članki in vodniki po nakupih so last njihovih avtorjev in se jih brez dovoljenja ne sme razmnoževati.
DOSTAVA IN PREVZEM BLAGA
Dobavljivost izdelkov in ostale podatke o vašem naročilu vam sporočimo po elektronski pošti po prejemu vašega naročila. Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo o predvidenem datumu dobave/dostave čim prej obvestili. Če dobava naročenih izdelkov ni mogoča, vas bomo o spremembah obvestili in vam omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega izdelka ali se dogovorili o kakšni drugi možnosti.
Stroški dostave so odvisni od višine vašega naročila oz. od izbranega načina prevzema:
* pri vrednosti naročila vključno z in nad 200,00 €, je dostava brezplačna (velja za Slovenijo),
* pri osebnem prevzemu stroškov dostave ne zaračunamo,
* pri vrednosti naročila do 200,00 € znaša strošek dostave 5,00 € (po Sloveniji). Strošek dostave se v tem primeru prišteje strošku naročila, kar je razvidno tudi v košarici, pri izbiri dostave in na računu.
Velja za izdelke na zalogi: pri izbiri dostave z dostavno službo in plačilu po povzetju bomo vsa naročila, opravljena na delovni dan do 14.30. ure, odpremili s pogodbenim partnerjem Pošta Slovenije še isti dan ali najpozneje naslednji dan. Pošiljka bo pri vas najkasneje v 2 delovnih dneh, običajno pa že naslednji delovni dan.
Sledenje pošiljk: naslednji dan po odpremi pošiljke lahko zahtevate številko pošiljke, s katero preverite pri svoji pošti, kje se pošiljka nahaja, sledilno številko prejmete tudi na vaš elektronski naslov takoj, ko je paket odpremljen od nas.
Poškodovane pošiljke
Pošiljke, ki jih prejmete od nas so kompletne, oprema primerno in varno zapakirana, paket dobro zalepljen in paket tudi vrednostno zavarovan. Če ob prevzemu pošiljke opazite, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.
GARANCIJA
Vsi izdelki v prodaji imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Garancijski rok ni krajši od 12 mesecev. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki mora biti priložen vsakemu izdelku, ali je vsebovan na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi kopije računa. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd in NiMH baterije in akumulatorje, žarnice, diskete, optične medije, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente, ipd.
Podatek o garanciji je naveden tudi na strani posameznega artikla. Če tega podatka ni, artikel nima garancije ali pa podatek trenutno ni znan. V tem primeru nas kupec lahko kontaktira, da mu sporočimo aktualne podatke. Kupec je ob prevzemu dolžan blago preveriti in morebitne nepravilnosti ali poškodbe izdelka oziroma embalaže na kraju dostave takoj sporočiti dostavljavcu ali (ob osebnem prevzemu) osebju v trgovini, nato pa se s podjetjem dogovoriti za zamenjavo blaga ali vračilo kupnine. Naknadne prijave izven garancijskih napak ali poškodb podjetje ni dolžno obravnavati, saj kasneje ni možno ugotavljati, ali je do napak oziroma poškodb prišlo pred ali po prevzemu blaga.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Spletna trgovina fotoshop.si deluje po vzoru kataloške prodaje, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani dobaviteljev izdelkov in so informativne narave. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost trgovine in dobavnih rokov se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih izdelkov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da nam ne uspe popraviti podatkov in je opis izdelkov še vedno nespremenjen na seznamu spletne trgovine. V takem primeru bomo kupca obvestili o spremembah in mu omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega izdelka ali se dogovorili za kakšno drugo možnost. Ob ponovni dobavljivosti izdelka ne moremo vedno zagotoviti iste cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje, ker so cene v veliki meri odvisne od cen dobaviteljev.
Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo vedno dejanskih lastnosti blaga.
Pridržujemo si pravico do tipkarskih in sistemskih napak. Če slučajno te nenamerno nastopijo bomo kupca o tem takoj obvestili.
Pri plačilu po povzetju naročeno blago plačate ob prevzemu na dogovorjenem naslovu. Plačilo po povzetju je možno le z gotovino. Stroški plačila po povzetju se obračunajo po ceniku Pošte Slovenija, ki se lahko spreminja z njihovimi pogoji poslovanja.
TOČKE ZVESTOBE
Z nakupom nad 10 EUR prejmete točke zvestobe, število je odvisno od višine nakupa. Točke zvestobe lahko spremenite v kupon za plačilo, ki ga lahko unovčite pri naslednjem nakupu ali pozneje, če želite z večimi nakupi zbrati čimveč točk. Za koriščenje točk mora preteči minimalno 14 dni od pridobitve točk in ko je naslednji nakup višji od 200 EUR. Točke zvestobe lahko koristite v roku 12 mesecev od pridobitve. Vsi vaši nakupi se seštevajo, stanje vaših točk pa lahko vedno preverite, s prijavo v vaš račun v spletni trgovini.
Načela zasebnosti in varovanje osebnih podatkov
Varovanje osebnih podatkov
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Če uporabljate naše storitve, zbiramo različne vrste vaših podatkov, kot so vaše uporabniško ime in geslo, vaši kontaktni podatki in druge nastavitve. Sledimo temu, kakšne artikle si ogledujete v naši spletni trgovini in preko katere naprave. Če pri nas opravite nakup oziroma si ustvarite račun, obdelujemo tudi ime in priimek, vaš naslov in kontaktno telefonsko številko, podatki, ki so pomembni za realizacijo naročila in dostave.
Obdelujemo in hranimo naslednje osebne podatke:
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
V povezavi z vašimi osebnimi podatki imate pravico do dostopa, pregleda, izbrisa in omejitve obdelave, prenosa, ugovora in pritožbe.
V tem dokumentu, ki ga prebirate vas seznanjamo kakšne podatke o vas zbiramo, v kakšne namene in kako dolgo, od kod vaše osebne podatke pridobivamo, komu jih posredujemo, kdo jih poleg nas še obdeluje in kakšne so vaše druge pravice v povezavi z obdelavo vaših osebnih podatkov. Skladno s pravico do seznanitve lahko od nas zahtevate kopijo obdelovanih podatkov.
Če ste se pri vnosu vaših podatkov zmotili in jim mi hranimo ali so se podatki sprememenili ali so nepopolni, imate pravico, da zahtevate, da jih čim prej popravimo oziroma dopolnimo.
V nekaterih primerih imate pravico do izbrisa vaših osebnih podatkov. Vaše osebne podatke bomo v najkrajšem možnem času izbrisali, če je izpolnjen kateri od naslednjih razlogov:
V nekaterih primerih lahko poleg pravice do izbrisa uveljavite tudi pravico do omejitve obdelave osebnih podatkov. Ta pravica vam omogoča, da v določenih primerih zahtevate, da se vaše osebne podatke posebej označi in izvzame iz kakršnihkoli postopkov.
Pravica do prenosljivosti podatkov
Imate pravico, da od nas pridobite vse svoje osebne podatke, ki ste nam jih zagotovili in ki jih obdelujemo na podlagi vašega soglasja.
Imat pravico do ugovora proti obdelavi osebnih podatkov, ki temelji na točki (e) ali (f) člena 6(1) UREDBE (EU) 2016/679 ter do ugovora proti obdelavi podatkov za namene neposrednega trženja. Vaše podatke bomo takoj prenehali obdelovati za tržne dejavnosti v kolikor ne bomo imeli zakonitih razlogov za obdelavo, ki prevladajo nad vašimi pravicami ali za uveljavljanje pravnih zahtevkov.
Uveljavitev zgoraj navedenih pravic nikakor ne vpliva na vašo pravico, da vložite pritožbo pri pristojnem organu. To pravico lahko uveljavite zlasti v primeru, če domnevate, da vaše osebne podatke obdelujemo neupravičeno oziroma v nasprotju s splošno zavezujočimi pravnimi predpisi. Nad obdelavo podatkov, ki jo izvajamo z naše strani, se lahko pritožite Informacijskemu pooblaščencu na naslov Zaloška cesta 59, 1000 Ljubljana.
Moje GDPR pravice
Pravica do prenosa podatkov
Izvozite svoje osebne podatke
Pravica do izbrisa
Izbrišite svoj uporabniški račun in vse pripadajoče podatke
Pravica do anonimnosti
Zamenjajte svoje podatke z naključnimi
Pravica do obveščenosti
Bodite obveščeni preden se začnejo zbirati podatki o vas
Pravica do točnih podatkov
Imate pravico do popravka svoji podatkov, če so ti netočni ali nepopolni
Omejitev obdelave podatkov
Zahtevate lahko prenehanje obdelave svojih podatkov
Pravice o ne-obveščanju
Prepoveste lahko vse marketinške akcije
Pravica do obveščenosti
Imate pravico biti obveščeni o primerih zlorabe vaših osebnih podatkov
Piškotki
Spletne strani uporabljajo piškotke za shranjevanje določenih informacij v obiskovalčeve brskalnike
Vse informacije o GDPR najdete na povezavi - klikni tukaj
Z oddajo naročila sprejemate pogoje poslovanja in soglašate, da obdelujemo ter hranimo vaše osebne podatke. Če se s pogoji ne strinjate, vas lepo prosimo, da takoj zapustite našo spletno trgovino.
Datum veljavnosti pogojev: februar 2024